Na
postajališču Prleškega bicikla izberite kolo, ki si ga želite
izposoditi.
Pred
izposojo preverite, če je kolo brezhibno.
Na računalniškemu terminalu (kiosku) z LCD zaslonom pritisnite na zaslon
za začetek. Izberite želen jezik in sledite navodilom na zaslonu.
Sistem Prleški bicikl lahko uporabljate z uporabniškim imenom in geslom,
kartico in PIN kodo ali pa uporabite mobilno aplikacijo Mobiln.si.
Za
izposojo koles ali ostale storitve sledite navodilom na zaslonu.
Če se
odločite za izposojo kolesa, počakate da sistem preveri vse ključavnice in
sporoči, katera kolesa so na voljo. Ponudil vam bo številke
ključavnic s kolesi, ki so vam na voljo.
Ko
izberete eno od koles, počakate da sistem obdela vašo izbiro, in
jo potrdite. Priporočamo vam, da pred izbiro najprej preverite,
če so vsa kolesa brezhibna in nepoškodovana ter šele nato izberete kolo.
Po
potrditvi imate 20 sekund, da pristopite do ključavnice, v kateri je
izbrano kolo.
Za
odklepanje ključavnice, pritisnite na gumb, ki utripa v zeleni barvi.
Po
pritisku na gumb, z eno roko primite kolo za sedež, z drugo za krmilo.
Rahlo potisnite prvo kolo naprej, potem povlecite kolo nazaj in
ga odstranite iz ključavnice.
Če vam iz kakršnegakoli razloga ne
uspe odstraniti kolesa iz ključavnice, močno potisnite kolo nazaj v
ključavnico. Prepričajte se, da je zaklenjeno. Postopek izposoje ponovite od
začetka.
Kako vrnem kolo?
Po
uspešni izposoji in opravljeni vožnji enostavno, samo
močneje, potisnete kolo nazaj v ključavnico in ga s tem
zaklenete.
Pred
odhodom obvezno vedno preverite, če je kolo dejansko zaklenjeno. V
primeru, da ste kolo uspešno zaklenili, bo gumb na ključavnici
zasvetil v modri
barvi.
Če gumb na ključavnici gori v rdeči barvi, je to
opozorilo, da kolesa niste pravilno vstavili, zato morate postopek
vrnitve še enkrat ponoviti.
Kaj storiti v primeru okvare ali polne zasedenosti
koles?
Če so ob
vašem prihodu vse ključavnice zasedene ali na postaji ni prostih
koles, vas prosimo, da počakate do prihoda vzdrževalne službe
ali pa se odpravite do sosednje postaje.
V primeru okvare sistema pokličite na +386 (0) 51 325
098 ali v primeru težav pri registraciji pa se obrnite na TIC Ljutomer +386(0)2
584 83 33 ali TIC Veržej +386 41 447 888.